perjumpaan ibubapa

huh , aku rase nak teriak kuat2 lepas dapat result haritu . takut ibu marah . result aku kali ni mmg betul2 teruk lah kalau nak dibandingkan dgn yang lepas . bukan ape , aku takut cikgu lah kantoikan peragai aku dekat sekolah . nasib baik aku takde buat hal . just terkatoi yang aku ponteng class computer . dalam 6bulan , sekali pun aku tak pernak pergi . haha KEJAM tak aku ? rileks lah , ramai lagi yang tak pergi . hanya yang skema je yang sibuk nak pergi . hehe tapi ape yag aku tak puan hati , yuran class computer WAJIB bayar . RM135.00 lagi aku belum bayar . menyirap aku , *org yang tak pergi pun kene bayar gak ? mmg melampau lah . grrr ! camane pun aku tu sekolah aku . hmm aku tau mak aku kecewa dgn aku kali ni . SPM tahun depan je lagi . aku plak belajar main2 . camane ni ? tak boleh nak nak series belajar dlm class . maybe belajar dalam kotak sorang2 baru boleh bijak kot . takde org kacau , aku pun takde kacau aku . haha *PELIK