motivasi sentuhan qalbu

hari ni sch aku ade buat motivasi untuk pelajar ISLAM . dari pagi pukul 8.30pagi sampai lah pukul 4.00petang . so kitorg yang islam takde dalam class . best lah , tak belajar . tapi agak bengang lah sbb lame nak kene stay . penceramah yang dtg ceramah kat sch aku agak terkenal lah gak . president PERKID , MALAYSIA . kenal tak ? aku pun baru kenal tadi . hehe :) tapi agak kerek lah ustaz tu . ade ke patut cerita yang die ade anak 13 , bini 4 . mmglah tu bkn mslh aku . dan mmg pun tak salah sisi agama . tp aku tak suke lah . kalau ye pun takya cite lg bagus . da lah , aku baru je motivasi tadi . mlslah nk ckp2 pasal ni lg . SORRY ok ? cmane pun ceramah tadi happening . tak bosan , tp aku MENANGIS tadi . hehe :DD sape tak nangis kalau cakap pasal ibu ayah . semua org nangis . dari yang cover cun terus buruk muke . hahaha tak boleh blah amira lah . tak pernah2 nangis sampai cmtu ohh . konon nak tgok sape nangis . last2 die sndiri pun nangis . PERKID ni mule2 aku tak faham , sbb tak pernah dengar . rupa2nya PERKID ni tempat untuk org2 yang rosak . means tempat pemulihan lah ayat yang sopan sikit . hmm aku harap ustaz tu nak dtg lagi ceramah kat sch aku . tak bosan , dorg funny je . tp agak takut lah tgok muke . ( macam gatal ) hehe :))